Huonoa omaatuntoa koen siitä, että aika häpeämättömästi tulee poltettua musiikkia itselle, hyi minua!

Varaan kirjastosta uutuudet mitä haluan, tai mitä milloinkin. Sitten poltan sen itselle, kopioin kannet ja kuuntelen. Yritän puolustella, että olen  pääasiallisesti yksinhuoltaja, kyllä minä voin jne.. Tytär yrittää syyllistää minua, ja vähän se välillä näköjään osuukin.

No ostan minä aina välillä jonkun CD:n ihan kaupastakin, en ihan paatunut rikollinen vielä ole.

Vaikka eihän se kait ihan rikollista ole, kun tosiaan polttelen niitä levyjä vain omaan käyttöön. Onhan se tietysti pois niiden muusikoiden kukkarosta - mutta toisaalta en ehkä ostaisi sitten ollenkaan, näin ainakin fanitan jotain.

Tänään poltin ihan sokkona Johanna Iivanaisen CD:N, ei aavistustakaan millaista on. Jotenkin vain kuvittelen, että olisi hyvää, tai ainakin siinä vaiheessa, kun olen sen varannut. On näköjään meneillään tällaisten kotimaisten muusikoiden aika, Jippua olen paljon kuunnellut  - se on ainakin hyvä. Niin ja Emma Salokoski!