15.1.2008 aloitin säännöllisen kuntosalilla käynnin, ei ole jäänyt kuin lomat ja lomaset väliin.

Neljän kuukauden aikana olen liikkunut seuraavasti:

30 käyntiä kuntosalilla: pitää sisällään melkein 29 kertaa, jolloin olen tehnyt lihaskuntoharjoittelua, 2-3 kertaa 15-20 toistoa. Joka kerta myös joku jumppaa, useimmiten keppijumppa tai pallojumppa, satunnainen evergreen, syvävenyttely ja spinning.

25 lenkkiä, joka tarkoittaa oikein reipasta kävelyä tai hölkkää ja kesto on vähintään tunnin.

Kävelen myös työpäivinä työmatkat, siitä tulee noin 50 minuuttia reipasta kävelyä per päivä.

Ja mikä on tulos, paino on noussut VAIN 2,5 kiloa, ihanaa! Jos tuo kaikki liikkuminen olisi pois, niin saattaisin painaa ties kuinka paljon enemmän.

Tavoite mihin pyrin, on aina vain kauempana. Mutta onhan se kiva, kun on jotain tavoiteltavaa.

Ja uskokaa pois, syön kyllä hyvinkin terveellisesti! Enkä syö muuten liian vähänkään, en ole millään säästöliekillä.

Verenpainettai mittailtiin työkaverin kanssa töissä - ihan vain huvikseen. Minulla oli 107/70, eli ei ole ainakaan verenpainetta.

Ja huomenna näen minun rakkaan, aion mennä katsomaan hänen tyttärensä esiintymistä kevätnäytöksessä ja sen myötä jään myös yöksi, pääsen pitkästä aikaa rakkaan viereen nukkumaan, aivan ihanaa.

Minun ihana tyttäreni on aivan intona jääkiekon suhteen, suunnittelee katselevansa ensi yön matsin, lupasin että saapi katsoa, kunhan sitten herää ihan varmasti kahdeksaksi kouluun. Olen kyllä varma, että ei hän kyllä herää sitä katsomaankaan, jos siis nukahtaa ennen matsin alkua. Ja se kyllä olisi suotavaa, se matsi kun alkaa vasta kello 2.