Tähän kirjoittamiseen tuntuu jäävän melkein koukkuun. Kun sattuu menemään muutama päivä, niin sitä ihmettelee ihan, että mitä kaikkea tärkeää onkaan tapahtunut, ettei nyt vaan jää jotain kirjoittamatta. Ja tämä huolihan on tietysti vain oman itseni takia, se muisti kun pätkii.

Tänään on ollut taas aivan ihana päivä, olen kävellyt pitkin poikin tätä meidän sievää pikkukaupunkiamme. Aamulla ensimmäiseksi vein pyöräni korjaamolle, siihen vaihdetaan nyt semmoinen pistonkestävä uusi päällyskumikin. Kestääköhän se muka jos ajaa nastaan? Sitten kävin kirpparilla, jossa en tuhlannut oikeastaan mitään, kävin vain kahvilla ja juustopiirakalla kirpparin kahvilassa. Kävin ostamassa eräästä liikkeestä jumppapallon äidilleni äitienpäivälahjaksi, olen viemässä hänelle myös nypynpoistajaa, josta hän on haaveksinut siitä lähtien, kun omalla nypynpoistajallani siistin hänet vanhat housunsa. On muuten kätevä vekotin, sellainen pattereilla toimiva vehje siis. Ostin myös ruusun äidilleni ja korttikin on ostettu, pitäisi runoilla sinne vielä jotain nättiä. Tyttären kanssa käytiin nauttimassa aurinkoisessa vesitornin kahvilassa jäätelöä, limsaa ja vadelmasiideriä, minä olen se joka joi sen siiderin.

Kesken aurinkoisen herkutteluhetkemme sain tekstiviestin, jossa rakas kyseli, että sopiiko hänen ja tyttärensä tulevan jätskille meille. No kyllä varmasti sopi. Eli kauheata kyytiä kotiin ja paikat kuntoon. Olin eilen pessyt parvekkeen laatat ja öljynnyt kalusteet, kerkesin juuri ennen heidän tuloaa laittamaan kaikki paikoilleen, matot lattiaan, liina pöydälle ja pehmusteet tuoleihin. Ja näin meillä vietettiin terassikauden avajaiset. Oli oikein mukavat avajaiset, ja monta syytä iloon. Oli siisti ihana parveke, rakkaita ihmisiä ympärillä, ihana ilma ja maistuvaa jäätelöä kahvin kera.

Kahvista vielä sen verran, että tyttären myötä olen alkanut ostamaan reilun kaupan kahveja ja täytyy sanoa, että varsinkin REKO merkkinen kahvi on ihan älyttömän hyvää - suosittelen.

Yksi huolenaihe katosi viikon myötä. Minulla on ollut kyhmy rinnassa jo kuukausia ja kävin viimeinkin mammografiassa. Olen jotenkin vain odottanut, että minulla tulisi se ikäkauteeni liittyvä kutsu tutkimukseen, mutta sitten huoli kasvoi liian suureksi enkä malttanut odottaa. Aivan ihana oli kuulla röngtenlääkärin sanailut, että ei ole mitään syytä huoleen :) On vain joku rasvakudos tms.. Vielä pitää jännittää niitä papa-kokeen ja minkä lie koepalan tuloksia, ne saapunevat ensi viikolla hui!