Kauheasti mietityttää ja pelottaa, mielessä pyörii vaikka mitä. Yhden kerran yllyin googlettelemaan ultraäänilääkärin lausunnolla - karseeta mitä juttuja tuolta netistä löytyykään. M sai taottua minuun järkeä, kun itkien hänelle soitin ja kerroin kaikkia kauhujuttuja tulevaisuudestani. Alun perin positiivisena pitämäni lausunto alkoikin muuttumaan aina vain negatiivisemmaksi. En vain saa päästäni pois ajatusta, että maksassa selittämätön oleva pyöreähkö juttu onkin etäpesäke jollekin muulle.

Niin siirrytäänpä niihin ilonaiheisiin:

Sairauskuluvakuutus - olen luullut että ihan turhaan sitä makselen. Työpaikallani on erittäin hyvät edut, ja ovat minun kaikki tähän astiset kulut korvanneet melkein täysin. Meillä korvataan erityislääkärikuluja 230 euroon asti vuodessa ja esim niskahartiaseudun hierontaa lääkärin lähetteellä voi saada kerran vuodessa ihan kuluitta. Eli en ole ikinä käyttänyt sitä sairauskuluvakuutustani. Mutta nyt tulikin se tarpeen, magneettikuvaus maksaisi 500 euroa ja sitä ei työterveyshuolto korvaakaan, mutta vakuutukseni korvaa. Ja kaiken lisäksi sain tosi nopeasti ajan, menen jo maanantaina kuvaukseen. Osaakohan niitä tuloksia muuten itse tulkita jotenkin, minulla on lääkäriaika vasta torstaille, joten minut saa varmaan sitoa kiinni etten pääse koneelle googlettamaan.

Leffaliput - nyt on onni kääntynyt ja voitin kaksi leffalippua. Mitähän kivaa sitä menisi katsomaan?

Vanhempi tyttäreni tulee mukavan avomiehensä kanssa viikonloppuna vierailemaan, tehdään jotain hyvää ruokaa ja keksitään jotain kivaa yhdessä - kivaa :)

Hemmotteluhoito kasvoille - sain hyvältä ystävältäni syntymäpäivälahjaksi hemmotteluhoidon kasvoille ja nyt lunastan sen lahjan, vajaan tunnin päästä minua hemmotellaan :)

Minulla on siis lomapäivä tänään, se on kivaa se. Ei muuten ole ärsyttänyt työpuhelutkaan yhtään, olen sentään vastannut ja kertonut iloisesti olevani lomalla. Onneksi olen ollut hereillä.