ilmeisesti vähän liikaa minua!

Sillä tajusin juuri, että olen lähettänyt tänä vuonna isolle kasalle ihmisiä kolmeen kertaan kuvan, jossa minä olen esillä enemmän tai vähemmän. Siis monen moni ihminen ajattelee kohta viimeistään (kunhan joulukortit kolahtavat laatikoihinsa), että tämä täti on ilmeisen itserakas.

Minua alkoi hävettämään ihan kauheasti tänään, kun tajusin tämän.

Ainoa pieni positiivinen asia tässä on se, että en sentään ole samaa kuvaa, joka kerta lähettänyt.

Oma kuvani pällisteli kutsussa syntymäpäivilleni, oma kuvani killui kiitoskortissa synttäreiltäni ja mikä älynväläys olikaan teetättää joulukortit omasta kuvasta - huoh! Onneksi joulukortti kuvassa on sentään tytärkin mukana. Nolottaa oikeasti!

Joulukortti tuli teetettyä ihan sen takia, kun kerrankin oli ihan laadukas kuva, mistä teetättää kortti. Ja korttien teettäminen on tuolta netin kautta tosi helppoa. Tilasin 35 kuvaa ja kortit kuorineen ja kotiinkannettuna maksoi vain jotain 15 euroa. Mutta siltikin hävetttää sietämättömän paljon.