Sola minut haastoi tämmöiseen, oli muuten ihan eka haaste minulle. Saas nähdä mitä tästä tulee.

Elikä säännöt ovat tällaiset (miksi ihmeessä niiden pitää olla englanniksi):

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

 

1. Olen samasta sukuhaarasta kuin presidentti Kallio

2. Osaan puhua sujuvasti kontin kieltä

3. Olen voittanut arvalla kahdelle matkan Karibialle (olin Jamaicalla)

4. Olen koukussa kirppareihin, etsin aarteita; peilejä, kirjoja, astioita, mustavalkoisia vaatteita, hyviä leffoja, laskuvarjohyppääjiä - viimeisin ihana löytö, laitan kuvan siitä joskus - ja vain 5 euroa.

5. Musta vaate, jossa on valkoisia palloja, saa minut melkein ekstaasiin, minun pitää ostaa aina jos näen sellaisen.

6. En osaa laulaa yhtään, ja sekös minua harmittaa

Ja minähän en osaa ketään haastaa, mutta Zadam jos olet uuden blogin perustanut, niin tässä on haaste sinulle :)