Eläkeläisten salatuista kylpylämatkoista!

Minulla on lomaa tänä keväänä vähän väliä, eikä ole lomaseuraa, eikä huvita ihan yksin lähteä kuikuilemaan kaukomaille.

Joten aion änkeä itseni samaan kylpylään johon äitini ja iso kasa tuttuja eläkeläisytuttaviaan lähtevät. Olen tehnyt jo alustavan varauksen, paikka on tuolla naapurimaan Haapsalussa. Enpä ole sielläpäin ennen käynytkään.

En tiedä, mitä äiti tykkää, mutta minä tykkään kuitenkin. Aion ottaa hoitoja sen mitä kerkeän, nukkua, lukea ja ulkoilla mielin määrin. Ja oikeasti ottaa selvillä, että mikä ihme niitä eläkeläisiä tuonne kylpylöihin vetää, voihan olla että siellä ne parhaat hippalot onkin.

En uskalla olla masentunut enää, enkä viitsi edes M:lle kiukutella. Hän on joutunut työssään kestämään ihan liikaakin.

Vähän minua tuo kylpylähomma arveluttaa, varsinkin kun olen varaamassa vaan jotain paikkaa kahden hengen huoneeseen, alkoi pihiys iskemään kun yhden hengen huoneesta lisän myötä matkan hinnaksi olisi jo alkanut tulemaan summa, jolla olisi päässyt ihan oikealle ulkomaanmatkalle. No vanha sanontahan on, että kyllä sitä muutaman yön kestää vaikka jääpuikko peräreiässä - heh heh