Olen aika innostunut urheilemaan viime aikoina. Liikunta antaa minulle ja varmaan kaikille muillekin puhtia elämään. Sauvakävelyn lisäksi olen innostunut aloittamaan juoksemista taas. Sen takia aion käydä tänään ostamassa hyvät juoksemiseen sopivat lenkkarit.

Meillä töissä etuna on viiden vuoden välein suoritettavat kuntotestit. Kävin viime viikolla testeissä ja olin taas niin iloinen, että tällainen vanha täti sai oikein hyvät tulokset, en kuitenkaan ihan huippua, joten vielä voi vähän parantaa.

Voisin myös hiukkasen aikuistua ja muutta muutenkin fiksummaksi ihmiseksi. Olin eilisen päivän Tallinnassa, matkalla meitä oli isohko joukko saman firman ihmisiä, ns. yt-matka. Jota ei oikein ääneen kehtaa sanoa, sillä meidän yt-matkat tarkoittaa sitä, että syödään ja juodaan hyvin, ei kuulla huonoja uutisia. Matka oli siis mukava, mutta tämän ikäinen ihminen voisi jo hiukan miettiä kuinka paljon sitä alkoholia juokaan, voisi sanoa että olin liian huppelissa, hyi minua. Kotiin kuitenkin pääsin ajoissa, enkä onneksi lähtenyt enää jatkoille. Olisin kyllä varmaan mennytkin, mutta onneksi eksyin muista innokkaista.

Tallinassa ei päästy paljon satamaa pidemmälle, pidettiin kokousta erittäin mukavan ravintolan terassilla, kokous sujui mukavasti Sakua ja Vana Tallinnaa lipitellen.

Tänään näen taas M:n, kyllä onkin ikävä. Mennään illaksi kylään sukulaisiin ja arvatenkin saamme taas hyvää syötävää ja juotavaa. Elämä tuntuu mukavalta.