Alkaa kohta harmittamaan tämä blogi, miksi ihmeessä en kirjoita tänne useammin. Minun takiahan tätä kirjoitan, jotta muistaisin. Nytkin taas näen että olen kirjoittanut 17.11, eli onko siitä nyt kolme viikkoa ja mitä kaikkea on tapahtunut, vai onko mitään?

Lenkkiystävä miehensä kanssa kävivät, meillä oli hauska ilta yhdessä. Liikaa konjakkia kylläkin kului, hieman liikaa. He toivat meille pienen kauniin amarylliksen, joka on nyt aivan VALTAVA.

Tämä kuva on otettu ravintolan pihalta Helsingissä. Joku voipi tästä jo heti päätellä mikä ravintola on kyseessä, minä en ikinä keksisi, olen sen verran torvi. Kyseisessä ravintolassa söimme isänpäivälounasta, joka olikin herkullinen lounas. Ja on mukavaa kuulua edes osittain sukuun, jossa lounaalla on noin 20 ihmistä aina, vaikka osa puuttuu aina.

Olen opiskellut taas ahkerassai huippuopettajan opissa. Se on vaan säälí, kun saa sellaisen gurun opetusta ja siitä jää päähän ehkä 0,5 %. Työpaikallakin ehkä helpottaa, siellä on tehty isoja muutoksia ja toivon todella, että ne auttavat asiaa. Pitää itsekin yrittää tsempata, eikä kettuuntua niin helposti niistä puupäistä.

M oli pitkästä aikaa täällä minun kotonani. Kävimme hänen ja tyttären kanssa yhdessä syömässä, tutustumassa pikkukaupunkini yhteen uuteen ravintolaan. Oli mukavaa.

Ai niin ihan hirveä hinku olisi päästä iltapukuostoksille, mutta kun ei oikein ole aikaa. Ja mistä niitä yleensä löytää. Viime lauantaina tein sellaisen hyvin pikaisen kierroksen Stockmannilla, enkä nähnyt kuin pari hassua iltapukua. M on saanut kutsun isoihin juhliin ja se tietää sitä, että minä haluan pitkän puvun. Koodissa lukee kyllä "Tumma puku, smokki", tuohan antaisi minulle kyllä mahdollisuuden laittaa lyhyempikin hame. Eli jos en löydä mieluista iltapukua (sen pitäisi olla aika kapea, musta ja ehkä vähän valkoista - yllättävää), niin voin käyttää ensimmäistä kuolinmekkokani. Jos joku ei muista, siis jos joku joskus tätä siis edes lukisi. Niin minullahan on taipumus ostaa kuolemanpelossani jumalattoman kalliitta vaatteita. Ensimmäisen vatsan magneettikuvauksen jälkeen ostin tämän mekon:

 

Ja toisen magneettikuvauksen jälkeen tämän:

 

Ja luojan kiitos kuvaukset kertoivat, että kuvattava kohde oli vaaraton.

Lauantaisin seuraamme innolla Selvityjiä, Coach saa meille näppylöitä aikaan, eli otamme ohjelman ihan tosissamme.