Tämän pienen perheen naiset on jääneet koukkuun mukeihin.

Tyttärellä on hinku saada muumimukeja ja äidillä pupumukeja. Hauskaa on se, että ne ovat samankokoisia ja kaiken lisäksi meillä on muitakin arabian teema-mukeja, lahjaksi saatuja ja palkinnoksi saatuja (öhöm se olin minä joka voitin kerran firman valokuvakilpailun).

1244654664_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viime viikkoisen magneettikuvauksen tulokset olen kuullut, vaan en nähnyt vielä, ei ollut löydös muuttunut syksystä mihinkään. Kontrollitutkimukseen pitää mennä vuoden päästä, ihan ilolla sinne menen olemaan hengittämättä. Ja erittäin erittäin iloinen olen, että en ole lopettanut sitä sairauskuluvakuutustani. yksi kuvauskerta maksaa noin 500 euroa, ja nyt olen käynyt puolen vuoden sisällä jo kaksi kertaa. Onpahan saanut tuhlata nekin rahat johonkin muuhun.