Minusta tuntuu, että elämässäni tapahtuu niin paljon välillä, ettei perässä meinaa pysyä.

Yhtenä päivänä käytiin M:n kanssa kuuntelemassa Kaijaa ja Ileä, sekä Edu Kettusta ym  Olipa mukava ilta, Kärkisen Kaija on kyllä erittäin hyvä laulaja. Olin jo melkein unohtanut kuinka ihana hän onkaan. Ihan outoa on muuten, suunnilleen viikon sisään oltiin notkumassa jossain tilaisuudessa musiikkia kuunnellen, outoa mutta kivaa.

Tämän tapaisesta pienestä lauseesta: "olisi kiva kun meillä olisi pikkuinen vene, jolla voitaisiin tuolla meren rannikkolla tehdä pieniä päiväretkiä", on kasvanut viikkojen mittaan todellinen tarve saada (ei niin pieni) vene. Nin että kaikki illat on notkuttu nettiveneessä ja ollaan käyty katsomassakin kahta venettä. Ollaan pelottavan samanlaisia näissä asioissa, kun keksitään jotain, niin se kanssa toteutetaan.

Me ostimme jo veneen, no kauppakirjoja ei olla vielä allekirjoitettu, mutta varma se on. Meillä on nyt sitten ihana vene, vene jolla voidaan tehdä retkiä merenrannikolla ja vaikka Saimaalla sitten, kun olen sinne mökin saanut. Veneessä on juuri sopivasti tilaa meille kahdelle, siellä voi siis yöpyä, on vessa, on hella, on jääkaappi. Nyt sitten pitää innokkaana mennä saaristolaivurikurssille, ainakin M:n, kyllä minäkin aion tosissani opetella merenkäyntiä. Ihan olen täpinöissäni tämän hankinnan takia. Jättekivaa!

Olen mukana tv-ohjelmassa urheilemassa. Nooo, voi olla ettei minua ihan huimasti näy - toivottavasti. Kivaa oli, että sai tehdä sitä työajalla.

Ja mikä mukavinta, tuollaiset kengät tuli ihan extrana ohjelmaan osallistumesta. Olen ne jo testannutkin, askellus on sellaista, että peppu, pohkeet, reidet saa ihan eri lailla kyytiä, kuin tavallisilla lenkkareilla mennessä.

Hukkasin kamerani - taas - meinasi epätoivo iskeä. Psyykkasin kyllä jo itseni siihen, että en anna minkään materialistisen asian masentaa minua enää. Ostan uuden kameran, sillä ilman kameraa en pysty elämään.

MUTTA, sitten kamera löytyikin. Se on erään TV:stä tutun juontajan hallussa, eli pitää tehdä treffit hänen kanssaan.

Ja iloisia uutisia on muitakin. Sain tänään kirjeen, jossa minulle ilmoitettiin että saan 365 euroa selvää rahaa :) Se tuli vain siitä ilosta, että sain opintoni loppuun.

Lenkkeily on alkanut taas toden teolla ja huomenna menen taas ystäväni kanssa tallustelemaan, uusien lekkareiden siivittämänä. Ja kohta on kesäkilot historiaa!